simbatesba

en masks memoarer

tjenabloggen

Publicerad 2013-11-22 00:38:35 i Simbatesba,

fint väder vi har! solen gick säkert aldrig ens upp idag, sånt är skönt och det gillar vi. i morse när väckarklockan ringde 9.10 satte ja halvvaket på ett nytt alarm 10. detta kändes dock som bara 5 minuter och jag kom ur sängen 11.30 jävligt utvilad men lite störd på hur lätt jag kan lura mej själv. det dåliga var att jag måste hinna till bussen 12.03. detta hann jag dock med, plus tvätta hår, packa väska, äta och dricka kaffe och kanske klä på mej
annors, vad är nytt då.
förra veckan klippte jag mej en lugg<3
på lördagen firade vi etta som fyllde 9 (obs inte 19) med supersällskap och god mat och mycket kärlek.(=bäst?)
jag har gjort skolarbeten och haft jobbig hosta under veckan, och på sammavis var det förra veckan. tisdag-onsdag sov jag hos mitt solsken och var extra kär o lycklig. <3 där skall även fredagskvällen firas vilket jag ser fram emot=) och på tisdag tittade jag in hos julia klappa hennes hund litegrann så ja var allergisk och fin efteråt.
(bild från ettatvåatrea från lördagens kalas)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela