simbatesba

en masks memoarer

hej alla läsare

Publicerad 2013-11-03 22:38:00 i Simbatesba,

Det börjar igen vara cirkagurka en månad sen jag skrev, så tänkte uppdatera igen, samt en snabb fråga: vem läser denhär bloggen?? Blev lite nyfiken, svara gärna en kommentar :) (etta o jenny?typ)

Jaha vad har hänt då sen jag sist skrev.. Jag har haft angina och varit äckelsjuk, och sedan en ihållig följdflunssa. I samma veva fick jag även mina första lågstadievikariejobb, och jag måste säga att jag faktiskt gillar det! Dagisjobben lockar inte längre riktigt...
Mina veckoslut har jag spenderat med en drink i ena handen och en kompis i andra (hohoh sött va) bl.a en hemmakväll hos mig, lite härjande på täffän och detta veckoslut var casa på schemat. Mina veckor förgylls med mysiga kvällar hos min solskenstönt i Arabiastranden, träningspass med Stina på esport eller Makuunishoppning med maskklubben. Mindre mysiga stunder spenderas i hankens bibba eller föreläsningssalar, men trots allt tycker jag att det är ganska intressant och jag gör det frivilligt (utan mamma-tvång). Lite mässor har jag oxå besökt: bok-mat-vinmässan och skid-digimässan. Nu har jag väl kort sammanfattat vad jag pysslat med.
jaaavillflyttaaaauuut o skaffa eget hem <333333333333333
gammal bild eeheh

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-05 10:21:49

jenny xd

Svar: xd hej
simbatesba.blogg.se

Postat av: etta

Publicerad 2013-11-05 23:14:35

här e jag också, puss 💗

Svar: jeee <3
simbatesba.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela