simbatesba

en masks memoarer

uncover

Publicerad 2013-05-26 15:03:18 i Simbatesba,

hejsan! nu när lördagens krabbisdimma börjar lätta så kanske ja orkar skriva lite igen. på fredagen hände det mycket intressant, bl.a en trevlig sushilunch med tuffisarna hulio och jenjen, sedan var frufi snäll och körde mig till stan till prepkursens sista dag. vi fick reslutaten till våra simulerade prov och vi gick igenom dem. efter denna lite tråkiga uppläxning blev det en efterlängtad sitz och middag, som kanske spårade ut smått p.g.a den påtagliga mängden snaps (nu har man då lärt sig en läxa) och efter mycket trevligt program och bondning blev det efterfest på suola. mycket skojigt till tequila deltog i leken. hur det måddes dagen efter kan vi skippa att fundera på, men ca 9-10 tiden på kvällen när jag levde lite mera så kolla jag o frufi på lite oc och en promenix med pirk, o sen hem o sova i min hemtrevliga säng. idag har jag inte läst (ännu) men spelat mycke gitarr. ikväll blir det träna med finastina <3 puss o kram o hoppas ni alla har haft ett finfint veckoslut

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela