simbatesba

en masks memoarer

regndag

Publicerad 2013-05-22 23:49:00 i Simbatesba,

fått gjort idag: lite läst, lite kolla i butiker, kolla in ett konstmuseum och hängt med jenjen. bra program för en dag ifall man ändå ät lite smått flunssig som jag är. det är jag dock inte imorgon, har jag bestämt! då blir de dessutom så att jag tänker försöka leva hälsosammare (jo jag är lite obsessad med mina försök perhaps), inte sluka allt jag ser och sedan träning igen. nu och sova :) lite förundrad o confused är man väl dock men det är bara att rycka sig i kragen och, för att citera fnarin, vara en stark självständig kvinna. hmjo det var väl mitt för idag. godnatt ^^
och ett litet godnattcitat

It’s a terrible thing, I think, in life to wait until you’re ready. I have this feeling now that actually no one is ever ready to do anything. There is almost no such thing as ready. There is only now. And you may as well do it now. Generally speaking, now is as good a time as any.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela