simbatesba

en masks memoarer

hej bloggjävel

Publicerad 2013-05-20 12:30:30 i Simbatesba,

undrar om nån läser denhär längre? tänkte skriva lite igen, kanske lite oftare, så sku jag kanske bli av me några av mina en miljoner funderingar så jag skulle ha plats i skallen för ny information som te.x min inträdeslitteratur. första inträdesprovet är imorgon men kan ännu int heller så mycket. knappt nått alls, men vill jag nu sen till åbo heller kan man oxå fundera på.
sku så gärna sitta utomhus nu men lekskolan som har vår bakgård som lekplats (helt lagligt o allt,but still) vrålar o härjar så där är det ingen ro. så sitter i köket. idag började tessas vol.871648764382 healthy life-clean etaing-beach body plan så nu är det en kopp grönt te som ja dricker efter mina äggvitor o bananer ja ha stuffa mej med. skrivningsresultaten kom oxå här nyligen, är tämligen missnöjd, tyvärr. men student blir jag:)
annors dåå.. försöker fundera hur jag mår. egentligen bra, 2013 har varit ett fint år ur den synvinkeln att saker o ting har börjar falla på plats på något vis o jag är nöjd med mig själv. det är ett fint framsteg och ja önskar att många flera sku acceptera sig själv och sin livssituation. läste någonstans att ens första kärlek inte borde vara någon annan, utan en själv; utan att älska sig själv kan du inte älska nån annan. jag tror nog på det. okej kanske det var tillräckligt med simbas livsvisdomar för idag.
kanske jag ännu borde ojja mig över hur skit finland placerade sej i euroviisuna o i lätkän. finland sverige matchen kollade jag för övrligt hos etta o det va skitroligt, så kiva att se lite fint folk då o då. o snart är det studenten, vilket endel säger att e typ de bästa i deras liv så det får de nog lov att vara. ja tycker jag förtjänar lite roligheter, men ja måst se till att ja minns dem oxå. senast jag var ute (nylle abi sitz) minns jag typ kanske början av kvällen, resten e ett skojigt flum som jag minns kanske för att andra reminda mej senare. så går de om man har en alkoholpaus innan och sen häller i sig 11 portioner alkohol som rinnande vatten.
nu har jag skrivit för kung och fosterland, prepkurs mappen väntar på mig och 14 öppnar jedas bibba så jag går dit o läser har jag för mig. om någon har läst ända hit, lämna en kommentar så köper ja en tikkare som belöning. hejdå

Kommentarer

Postat av: mask

Publicerad 2013-05-23 22:33:47

får jag min tikkare nu?

Svar: jo :)
simbatesba.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela