simbatesba

en masks memoarer

ain't no sunshine

Publicerad 2013-05-06 17:00:00 i Simbatesba,

okej fast solen skiner nog ute, nice med vår:) dilemma för dagen är huruvida det skall läsas eller tränas, fast båda är enligt mig en bra kompromiss. vapp och första maj firades i förra veckan med ett antal kalas och lite för mycket att dricka, men det var riktigt trevligt 8) annars spenderar jag min tid med att tänka på att jag borde läsa, läsa litegrann kanske, slöa med vänner eller träna o sånt, och lite veckoslutsfirande i sjundeå nu o då.=)
nu borde jag släpa mig till esport, så om ja nu skriver här att jag ska träna lite muskler + en body attack kanske jag gör det för ja vill int i nästa inlägg skriva att ja int jaksa. how sneaky:>
now this is fancy right, vatten e bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela