simbatesba

en masks memoarer

Regndag

Publicerad 2012-10-09 21:06:01 i Simbatesba,

Godkväll. Mycket regnigt idag, men det är helt skönt egentligen för jag tycker om hösten. Skolan var helt vanlig, ny period o sånt så det är ganska fräscht och sista timmen lyssnade vi på en föreläsning om Åbo Akademi som var väldigt intressant. Efter skolan begick jag ett misstag och köpte en burk jordnötsmör, och sedan åt jag ett uppiggande mellanmål och fick skjuts med julia still ec. Efter en body attack, cx worx, benträning + lite överkroppträning promenerade jag hem o hmm that's it. Jag måste så sanbbt som möjligt ge bort jordnötssmöret, jag kan inte behärska mig i dess sällskap :( annors fin dag:) bra träning, måste bara äta bättre så blir allt prima. hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela