simbatesba

en masks memoarer

Höstlov

Publicerad 2012-10-19 16:19:00 i Simbatesba,

Sitter här totalt ensam hemma o äter min hemgjorda froyo (lowfat plain yogurt+real vanilla+some agave), har tränat en bra stund o äti god linsgryta, så helt okej höstig dag idag!
Igår fick jag och jenny hepuli i Zara, sådär som man får ibland när man är omringad av lite för mycket fina kläder. Slutresultatet var att jag modigt shoppade för så mycket mitt bankkorts limit lät mig, och ett par jeans, två fina skjortor o ett par acleboots flyttade in hos mig. Hoppas att mami vill betala tillbaka något, ens..hehe:) skorna är mina favoriter:) Och igårkväll kom jen över hit o tittade på medan jag åt popcorn, o så läste vi bloggar. Så att sånt, och min bf är i NYC och mjah, det skulle sitta helt fint nu :o
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela