simbatesba

en masks memoarer

FN dag

Publicerad 2012-10-24 23:13:00 i Simbatesba,

Haj alla. Idag var jag duktig o gick till skolan trots vårt alternativa schema, o det var egentligen nog värt det! Och maten var så gooood..jag är ganska svag för soppor/grytor med 1209384 ingredienser + mycket kryddor o smak, så detta var perfekt. Efter skolan promenerade jag o Pirk till omena var vi satt på kaffe, han shoppade lite protein och jag köpte lite livsnödvändigheter som en kjol, läppstift, ögonpenna, läpp-penna och strumpisar. Efter att ha blivit hemskjutsade av min nyblina privata kusk danor åt jag lite tortilla, maskade mig och bakade en plåt muffins inför en konsert i skolan imoron. Igen träning idag, för att jag har så brutal muskelvärk igår från en RPM spinning och diverse rump och bröstmuskler jag gjorde igår.. Jag rekomenderar verkligen Les Mills RPM-spinning om man vill ha en killerworkout på 50 min (men det förutsätter ju att man faktist kör så hårt som ledaren säger, och inte platt mark genom hela timmen). Nu ska ja stänga av hjärnan o hoppa i säng så jag orkar med min planerade moronlenkki! Hmm fast de ren e ganska sent...nå wish me luck godnatt hattifantt
(BTW bara torsdag imoron, o sen blir det fredag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela