simbatesba

en masks memoarer

Last night on earth

Publicerad 2012-11-27 20:43:00 i Simbatesba,

Myser me green day på mitt rum här o funderar på vad jag skall göra me mitt liv. Jag gör de ganska ofta, på grund av att svar sällan uppenbarar sig.. Nåja=) var på en spinning för en stund sen o det var kiva, förrutom mina skor som tydligen inte är spinningskor och det tog ont så satan när man stod upp..blä! Imoron är de provutgivning hehe lololllollol får se vad det blir av det. Fick oxå idag influenssa vaccin så att jag förhoppningsvis undviker flunssaepidemierna. Helt bra tips, för de brukar va flunssatider under vårens stundentskrivningar..:)
Snart ska ja o sova o drömma om snäckor! Jag drömmer om snäckor minns en gång i veckan, det är underbart. Och, btw, jag önskar mig en sån

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela