simbatesba

en masks memoarer

Veckans enda skoldag

Publicerad 2012-05-02 23:08:04 i Simbatesba,

Hejsvejj. Att vakna i morse var något av det svåraste jag nånsin gjort och blev som vanligt en aning sen, men jag överlevde skoldagen någorlunda och kom t.o.m iväg till esport för en cxtimme, lite crosstrainer och rygg-, ben- och arm/axelmuskler. Feels good:) sedan kom pirkka hit en stund och jag grät en skvätt för att jag skall på kryssning och han inte skall. just kiddiiiing
Imorgon blir det alltså kryssning med en hög andra tvåor från Mattliden! joo woopwoop jeejee, fast egentligen skulle jag kanske inte orka.. Men shoppning i Stockholm är ju helt nice:) så vi är borta på torsdag kväll, hela fredan och kommer på lördan nån gång. Jag BORDE inte festa mer men får se om jag tänker så när jag väl är ombord..
Jag skriver mera sen xoxo nati nati alla två läsare<3

Tre bilder från Öfverströmminarnas sika coola kalas! stulna från stina
Påväg med barnen till China restaurang (vuxna åt på en båt)
Via mäkken på efterrätt
Sedan restan av kvällen hemma hos Ö's med mat, trevliga gäster, show, drinkar och musik. najajajjajas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela