simbatesba

en masks memoarer

boat & sweden

Publicerad 2012-05-08 18:37:56 i Simbatesba,

innan:
inne i båten: efter en awesome buffé. oändligt med mat och billig alkohol!! me gusta
sedan finns det en del bilder som stannar utanför denna blogg
och allmänt härjande
och shottar från pokalen!
ooch det blev en lång kväll med mycket drucket och dansat. så vi var döda nästa morgon i Stockholm.
sedan var shoppningspatrullen i Hollister, BikBok och Topshops som nu inte finns i finland, plus H&M och bokbutik och matbutik. Matbutiker utomlands e så intressanta, det finns så mycket som inte finns hemma!normalt jo.
Vi åt goda goda sallader i gallerian nånstans och jag dog nästan, för jag fick inte så mycket morgonmål. (katastrof)
och elins fina sallad, kolla på ostbitarna<3
och morgonkaffe:)
andra kvällen bestod av samma rutin som första, äta buffé dricka festa. skoj =)))) på lördan var jag ganska slut, och på söndan med.. igår släpade jag mig både till skolan och esport, och idag har jag officiellt fått sommarjobb=) så att sånt, jag lever nog =)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-05-10 21:07:50

snyggt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela