simbatesba

en masks memoarer

Vart jag mig i världen vänder

Publicerad 2012-03-05 21:58:11 i 30 day challenge autumn 2011,

Och och så tillbaka till Finland. Förra veckan gjorde jag inte så mycket, var mest sjuk och skippade skola antingen p.g.a sjukdom eller för att det var roligt (med julia). På lördagen var det Mats 18års kalas med mycket och trevlig släkt och god mat! t.o.m Axel släpade sig hit hela vägen från Sverige! Mycket trevligt^^ efter middag och kaka tog vi oss till Julia där Jenny oxå var och dansade på bord stolar och golv till svensk musik, som te.x Abba och Svenska Björnstammen. och Pirkka spelade XBOX. Sedan avlägsnade vi oss snabbt när husets ägare kom hem, jag och sötnos for hem och sova och Jul och Matsel (mats o axel) for till stan på rövartåg.
På söndagen vilade jag och gjorde kanske 2% av mina läxor, och idag på måndagen var jag stenfrisk och var t.o.m och tränade! <3 nu blir det strand2012 osv. Godnatt!
om ni vill läsa om axels vilda äventyr, klicka här^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela