simbatesba

en masks memoarer

TRAIN-DRIVE BY

Publicerad 2012-03-12 22:07:59 i Simbatesba,

Oh but that one night
Was more than just right
I didn't leave you cause I was all through
Oh I was overwhelmed and frankly scared as hell
Because I really fell for you

Ny addiction här, hehe:) ja får gåshud
Dagens händelser har bestått av gott morgonmål (ugnsbananer, goooott?!?!?), skola, ett otrevligt föredrag som jag nästan svimmade i när jag som en robot läste högt från ett papper utan att andas (finska fyfan) och efter skolan for jag hem, åt, och stack till ec med stina. Very nicee =) och sen promenderade jag hem med sötnos. Läste just klart min moddabok och försöker komma på meningen med den, för det är föredragsdags imorgon igen...skoj.
Och denna dag skullevara hälsosam, och det funkade si och så. Åt för mycket, men inte dumt. Måst vara bättre imoron:) (tex, inte äta nästan ett halv kilo russin..nästan)
saknar</333

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela