simbatesba

en masks memoarer

One day off

Publicerad 2012-03-21 15:52:47 i Simbatesba,

Hejsvej. Idag har jag inte varit i skolan för jag kände mig väldigt skruttig i morse och bestämde mig direkt när jag kom till skolan att jag borde ha stannat hemma, så jag for hem igen. Jag har spenderat dagen med att äta alltmöjligt trevligt, speciellt mycket bär och frukt och antidoxidanter, jag vill bli friiiiiiiiisk. Te.x C-vitaminbomb smoothie/juice:
mixat 100ml citronsaft, färsk ingefära efter smak (så massor för min del), en hel apelsin, en grapefrukt och gojibär. Där har man en dos c-vitamin som överskrider det man behöver dagligen med 500%, men varför inte ^^ annat som jag har tryckt i mig idag är en påse frysta hallon, banan och äpple med jordnötssmör (G O T T) och quinoa med jordgubbar. + lite höna för jag kände mig så vegetarisk
lite bilder från köket, som den kvinna jag är har jag spenderat hela dagen där. JK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela