simbatesba

en masks memoarer

Nu börjar mitt hälsosamma liv

Publicerad 2012-03-25 13:17:05 i Simbatesba,

Det där är säkert den mest använda meningen i mitt liv, men den upprepar nu sig igen efter detta vs..hehe
Igår på lördagen hade jag extrem mys-dag hos sötnos, vi åt tortilla, glass o lösgodis, kollade star wars fyran som jag somnade ett par gånger under p.g.a min sömnlösa natt dagen innan och på morgonen efter 10 sköna timmar sömn hade hans snälla syster lagat pancakes. Not bad =) men nu på eftermiddagen får det bli en body combat och jag måste oxå catha up me skolarbetet like. Testweek börjar nästa vecka iiik och jag är jävligt oförberedd..blä, och körteorin borde vara i paket tills dess.. kdhsfjglakdö

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela