simbatesba

en masks memoarer

Mittwoch

Publicerad 2012-03-14 20:53:22 i Simbatesba,

Godkväll alla. Kvällen till ära borde jag läsa min ytterst konstiga finskabok. Den handlar om en kille som verkar ha en crush på sin killkompis, och så råkar han hitta ett skogstroll. normalt..eller så läser jag så dåligt på finska att hela meningen har går förbi.wiiihoo
Idag hade jag oxå veckans längsta koldag men den var ändå chill! scoreeee! Imorgon blir det körtimme, hjälp mig.... Veckans träningssaldo har varit helt ok so far, med spinning RPM och pilates + armar igår och en body combat idag. todalooo nu borde jag dra mig tillbaka till min finabok, whish me luck
så mycke diggar jag min bok....seriöst

Kommentarer

Postat av: ELliiiiiinnn

Publicerad 2012-03-15 10:22:46

hahaha ja blir helt fövirrad av dendä boken, (ja har samma nämligen) haha ja trodde först de va en tjej men sen hette han ju mikael? Ja e so lost i dendä boken :D:D:D:

Postat av: etta

Publicerad 2012-03-15 18:21:18

hahaaa de e ju lite som min vakio-ilme, alltså de där tungan ut o titta uppåt!

Postat av: stina

Publicerad 2012-03-15 21:29:57

salee handlar din finskabok om politik men du pårktigt är så hög och läser fel,tratt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela