simbatesba

en masks memoarer

Min fredag och lördag

Publicerad 2012-03-24 16:28:40 i Simbatesba,

Glad söndag gott folk. Detta inlägg skulle ha kommit igår men jag fick uppenbarligen bråttom någonstans så jag hittade det halvklar här och avslutar det nu.
Jag hade en super duper kiva fredag igår:) skolan var inte för jobbig, det var spenatplättar till lunch och efter skolan for jag till ec. Efter det for jag till pirkka o sen till stan och efter en kaffe på stocka mötte vi jen och jul och add och gick o såg föreställningen De 10 budorden av Stan Saanila och André Wikström! Mycket skojig, rekommenderar varmt. Efter det åt vi middag på restaurangen La Famiglia, god italiens mat. Sedan for jul och ad hem, och pirkster sprang iväg med några killar på en öl eller två, och jag och jen stack glada och onyktra till motellet var vi spenderade en glad, svettig, dansig natt med bekanta och obekanta. Sedan sov vi gott fyra timmar (max) i hennes pappas lägenhet i tölö efter att en lång stund funderat hur vill skulle ta oss dit (det blev taxi) och kollat på folk som sov på bilar. MORGONMÅLET som var en himmels foodgasm efter en lång natts dansande åt vi på Karl Fazer Café som hade brunch buffé, och då var min lycka fullständig.
outfit (fredagens)
den underbara morgonen efter (hos jen)

och morgonmålet!! (bara första omgången dock, hej halåå buffé = förätning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela