simbatesba

en masks memoarer

Klicka

Publicerad 2012-03-29 22:49:36 i Simbatesba,

där----> <3<3 om ni vill ha en cutegasm. Jag måste måste få en sådan.
Såååå. Vad annat, idag var det Helsingfors rundvandring i hissan som jag avslutade med sushi som lunch med papi, inte så illa. Sedan for jag snabbt via skolan och sedan till pierkka! Sedan hem, middag och till ec för en body attack och en cx timme. Idag var jag duktig och åt massor hälsosamt och trevligt, som äppel mysli sushi (<3) höna quinoa fettfri kvarg (proteeinnz) gojibär sojabönor mandlar proteinshake, för jag har något helt otroligt mycket emot att äta massor skitmat och godis och chips, känns så jävla onödigt.. Superfoods for the win:) nu skall jag mögla ner mig i min säng och med våld läsa lite på mitt kommande finskaprov. Motivation overload.....
Detta är jag sugen på nu:
jag har en lätt obsession när det gäller lax, särskilt gravad eller kallrökt....jag blir hungrig av att bara skriva om det, så nu. hejdå.

Kommentarer

Postat av: souffiiieeeeeee

Publicerad 2012-03-30 22:33:47

vet du de ha väl kommi fram att typ gojibär e helt bluffi att de int e alls så bra som man säger!:D

Postat av: simba

Publicerad 2012-03-31 16:24:15

wooopsi...men dom är goda ivajefall^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela