simbatesba

en masks memoarer

Hej lördag

Publicerad 2012-03-31 16:28:29 i Simbatesba,

Atm är jag lika pigg som en amböba..alltså jätte opigg, kanske amöbor också är det. Igår gjorde jag ett lameass finskaprov, och efter skolan tränade jag en stund och på kvällen var det partaj med lila kläder som tema, vilket innebar ett problem eftersom jag inte äger lila kläder. Lösningen blev lila/vinrött (mera vinrött då enligt andra), alltså fuskade jag lite. Jag höll mig utan en enda droppe alkohol (!!!) så jag kunde dra mig till gymmet i morse för en brutal body attack och en cx timme (core-axlar-rumpa timme) och nu känner jag mig helt överkörd. Plus att det snöar små små flingor? Whyyyy?
här ser ni min favorit tränings tshirt, woppiiii hejdå!
(mitt hår ser konstigt ut jag vet, jag har min efterblivna pannlugg är uppsatt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela