simbatesba

en masks memoarer

Adoption

Publicerad 2012-03-18 16:32:28 i Simbatesba,

Sådär, jag har överlevt alla denna veckas utmaningar i form av skolarbeten och böcker samt bilskola, och nu lagom till söndagen o vilodagen har jag dragit på mig en lite flunssa. Den får gärna dra åt helvete. Igår var jag på invigningen av en ny frissa salong i Gräsviken (Pro Clip på Selkämerenkatu 10) gå dit! En bekant driver den. Mycket mysig och trevlig^^ sedan bar det av till farmor och farfar som gör sig av med sina gamla saker, och jag kom hem med en svart läderväska (Burberry!!), en mörkbruk läderryggsäck, två bälten, en ljusgul balklänning (typ) och en vit skjorta med pärlebroderi. Not too bad! På kvällen var jag hos perk med hanns killlkompisar och tittade på en mega trippy film och sedan spelade dom fifa tills mina nerver inte mera höll. Sedan följde Pirkka mig hem :)
Nu skall jag alltså försöka bli frisk. Jag har bakat semlor och nån sorts protein bars, och snart skall jag ännu laga/baka (vad det nu sen är) jordnötssmör.
Ha en trevlig söndag!
Bilder på gårdagens fångst:
Väskorna!!
Och dagens matlagning (so far) :
semlor, och protein-nöt sak

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela