simbatesba

en masks memoarer

Midsommar och crazy stuff

Publicerad 2012-06-27 11:41:25 i Simbatesba,

Hejsan! Mitt inlägg igår blev lite väl kort, jag hann inte med me blogg.se's nya smarta inläggsmetoder. hehe. Nåja, vad jag har gjort nu på senaste tid är för det mesta att jobba, att vakna 4.30 är inte min favoritsak i detta liv men jag gjorde det endå tre gånger förra veckan, fyfaan. Jag har nog chilligare dagar oxå, men dom blir igen till lite senare på kvällen. Bästa är de dagar jag bara jobbar 6 timmar, då hinner jag med annat oxå:)
Midsommaren firades med 30 stycken glada, festsugna och taggade schweizare som kom och hälsade på i helsingfors, jätte nice o kiva att se dem igen:) saknar dom ren.. två dagar av galet festande o dansande var alldeles för lite!:D Och annat crazy stuff är att jen, jul och jag har bokat oss en fimnfin resa till Cypern i slutet av juli!!! WOOOOPWOOP!
Förre vackan firades och Fnaris artonårsfödois med en hederlig klassisk hemmafest, så det blev mycke fest förra veckan. Försöker ta det lugnare och hälsosammare nu, men vafan de e ju onsdag idag så får se hur det blir;) var igår på en cokis/cider med fina stina, så vi fundera lite på att göra Helsingfors farligt i kväll igen. Idag är jag ledig från jobbet

Ni får nöja er med en bild jag stal från stina som hon tog igår, jag har inte ännu lärt mig överföra bilder från telefonen till datorn.. sen får ni se på lite schweizare och coola bilder på jen, andrea o mej.^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela