simbatesba

en masks memoarer

Let the sky fall

Publicerad 2012-12-01 15:15:43 i Simbatesba,

and then it also fell
 
jag är kär i denhär låten nu! Den är så tuff. Men jo, äntligen har vi fått ordentligt med snö här^^ just passligt till december:) det var sjukt stormigt igår men smarta tessa körde ändå till skolan, smart drag men som tur överlevde både jag, bilen och eventuella fotgängare. Det har vari en jobbig vecka, men de känns tusen gånger bättre nu på privatfronten. Igår var det ett litet födisfriande, mycket mysigt o trevligt:) Idag har jag o Sara vari i stan och shoppat lite och kollat in den nya bikboken, mycket trevligt att vi fick den hit till Finland med! Nu skall jag försöka maska mej till esport eller ut o röra på mig. Ha en trevlig lördag:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela