simbatesba

en masks memoarer

Insnöad

Publicerad 2012-12-06 13:00:55 i Simbatesba,

Grattis Finland för det första, självständighetsdag e trevligt för det innebär sovmorgon! Och jag sov faktiskt väldigt länge, sköööööönt. Igår mådde jag lite skruttigt så jag träna inte, men på kvällen fick jag lite trevligt besök och vi drack glögg och åt pepparkakor. Jag har hysteriskt bakat pepparkakor så det var trevligt att dom gick åt litegrann:))
På tisdagen var jenjen o jag på äventyr: först ti studiemässan i stan och bekanta oss med en miljard högskolor o universitet, både finska o svenskspråkiga samt utländska, sedan på sushi lunch i Klovis Hankosushi o sen hälsa på joner på sjukhuset. Mår ännu lite råddigt idag så de blir nog inge träna eller annat skoj, men kanske imoron. hajdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela