simbatesba

en masks memoarer

Nästsista lediga dagen

Publicerad 2012-08-12 11:30:28 i Simbatesba,

Vad jag borde ha gjort den senaste veckan: städa, läsa på studentskrivningarna(!), träna, vara hälsosam.
Vad jag har gjort den senaste veckan: tränat som en dåre, haft grym muskelvärk och varit relativt hälsosam. Öppnat tyskaböckerna...kanske men inte läst..ojdå.:) och städat litegrann. Tittat på HIMYM med pirk väldigt många avsnitt.. Jag fick äntligen oxå en ny säng! Så nu kan jag sova utbrett åt alla håll om jag så vill, eller ha någon liten snigel brevid mej.^^
Igår firades sommaravslutningen en liten stund på det traditionella berget ollonet, mycket trevligt, och före det åt jag sushimiddag med Jenny^^ nu borde jag väl påriktigt läsa på tyskan..kanske snart. hejhejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela