simbatesba

en masks memoarer

Untill they kick us out, people move your feet

Publicerad 2012-04-06 15:27:20 i Simbatesba,

Bilder från jennys och millas ifoner, utom skorna.
Gårdagen var mycket trevlig! Gjorde sista provet, matta. Sedan fick vi ut prov och fick veta endel vitsord, 10 i modda! WOOP! Sedan fick jag 8 1/2 i ett samhällsläraprov som jag inte riktigt övade på, score :) efter en angenäm skoldag for jag till omena på en kaffe med jens och juls, sedan hem ooch äta. Proteinblinier och gravad lax, normal matsmak jag vet. Sedan for jag på en lång gossip-shoppningtur med stina till stan. Vi köpte inte så väldigt mycket utan tittade mest, men jag fick med mig purple/blå skorna som jag senare hade på mig också. Sedan for jag till jens på förning och sminking med milla och jens, och sedan blev det av till Cirkus där knife party kom halv ett och spelade en bra stund till som bytte dj. Men awesoem var det nog! Nu lider benen och huvudet mest. Imorgon skall jag till lande med släkten. hejhejhejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela