simbatesba

en masks memoarer

Morgonmål + middagen för idag

Publicerad 2012-04-04 19:24:38 i Simbatesba,

Morgonmål: äggröra med tre äggvitor + herbamare, mysli med massor grynost, en banan och goji's. Och kaffe och kiwi, plus en sista genomläsning av mitt tyskaprov som jag hade idag. Skolmaten idag var ovanligt god! Jag åt både vanliga och vegematen. Badasss
Sedan vade jag på matta från lite över tolv till tretiden, sedan for jag till stan för att vinka av min gulle. Han far till Schweiz över påsken med sin familj, snyft :< men jag kommer nog att ha kiva ändå:) sedan fixade jag lite bankärenden på aktia och kände mig ytterst vuxen, sedan måste jag såklart belönas med lite shoppning. En svart topp, bh och ett silverhalsband för i morgon^^
Dagens middag när jag kom hem var hälsosam guackamole med en liten avokado, grynost, lite hackad lök, tabasco och svartpeppar, som jag åt med kålbitar som ''nachos''. Rawfood version nachos o dippsås. Smartie here, och snart blir det lenkki för det är ännu ljust ute (fast jag har ont i benen, hade benmuskel-dag i ec igår).
I morgon består dagen av matteprov, provutgivning, se Stina och sedan knife party. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela