simbatesba

en masks memoarer

Landepåsk!

Publicerad 2012-04-11 22:32:12 i pics by me,

Efter Knifeparty keikkan tog jag paus med att vara människa och blev zombie i ett par dagar på lande. Chokladägg och stora mängder påskmat konsumerades i överflöd fast jag med jämna mellanrum försökte släta ut det med promenader, lite viktträning och en lenkki! Så att sådant. Nu lever jag igen och har hittat hem till ec och kör på som en galning, hej de e snart sommar och jag skall se acceptabel ut utan en tråd på kroppen. ikikikiikik, jag undrar varför jag har blivit given en så glad aptit och stor lathet när det gäller skola och te.x bilkort. Om man däremot skulle få kurser av att gå på esport skulle jag ha klarat av gymnasie redan..typ. Jaja mycket svammel.
Lite påskbilder åt folket att glo på:
Mitt angrybirds påskägg!! Jag blev kreativ på lande oxå som ni ser.
Sådant intressant. Mat, choklad och massor träd utomhus = min påsk i ett nötskal. + alla kusiner och släktingar dock!! Mycket trevligt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela