simbatesba

en masks memoarer

4dagar ledigt

Publicerad 2012-04-29 22:58:53 i Simbatesba,

Hmm vad har jag nudå gjort på sistone. Idag promenad med stina, igår leffa med jenny o juila, fredag Projekt X med pirkka och torsdag promenad med snulia. + skola, arbetsintervju och lite annat. Tog jobbet, så goodbye början av sommaren men plånboken blir lycklig. Nu har jag ledigt till onsdagen! Score :) Lite bilder från sistone:
Pirkka och Maya <3
jul och maya!
gubben lagar mat :)
jag bakade bullar på fredagen också.
Jag har förövrig tränat ovanligt lite (bara tre gånger denna vecka + två promenader och ätit ganska skiit..snyft) jag borde ta mig i kragen men får nu se vad det blir av det nästa vecka.:)

Kommentarer

Postat av: souffi

Publicerad 2012-05-01 19:50:25

crazy woman vadå BARA tre gånger tränat:DDD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela