simbatesba

en masks memoarer

J'ai ton amour, et je veux ta revanche. J'ai ton amour

Publicerad 2011-09-03 16:08:10 i Simbatesba,

gaga
.
hejsan allllaaa. gårdagen var mycket trevlig! skoldagen var kort och ganska meningslös, en timme fotboll och en timme föreläsning om fonder (tjäna pengar<3333) och sedan en timme i datorsalen där vi fixade ett projekt om cancer. skolmaten fiskfärs var som vanligt allas favorit. sötnos sluta oxå tidigt (12.20) och efter skolan cykla vi hem på en cykel (för att jag glömt mina nycklar hemma och låst min cykel utanför skolan så det fick stå där över natten) och sen hade vi mysefrermiddag hos honom för han är ensam denhär weekenden så jag har flyttat in där:) vi åt 1-års middag i stan på nepalska mount everest, det var megagott, och efterrätt stod ben&jerry's för:) sen kollade vi star wars1 hos honom och sen sov vi som små sniglar. idag gick jag efter min cykel och blev en dränk katt för det bestämde sig för att börja ösregna. vill nån ha fets hos mange idag+?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela