simbatesba

en masks memoarer

feel so close

Publicerad 2011-09-29 21:03:24 i Simbatesba,

hej hej hej alla! har inte gjort något fatalt speciellt denna vecka (tills vidare), skola träna o vara me sötnos är vad jag sysslat med. på måndagen blev det chillträning med stina, på tisdagen var jag för för första gången på en hot-timme,hot pilates, och det var ganska nice=) igår blev det body combat och muskelträning och idag body atack och muskelträning.. nu är jag ganska slut :) och jag var ledig från skolan idag! skööööönt:) har läst på mina kommande prov och hängt hos sötnos. så på det hela är allt ganska trevligt just nu! =)
och vi fick lite bilder hem med posten, bl.a denna:
så ja, skriver mera nån annan gång, puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela