simbatesba

en masks memoarer

someone like you

Publicerad 2011-10-10 20:16:21 i Simbatesba,

Ciaoo=) Idag började en ny period i skolan och hittills har den verkat trevlig, skönt med nya ämnen för jag blev väldigt trött på de jag hade i förra perioden. Efter skolan var jag hemma och på date med endast mig själv och Edward Cullen....okej jag läser Twilight-böckerna igen, jag jag kan inte hjälpa att jag älskar dem...hehe. Sen tankade jag med ett rejält mellanmål och stack till ec på en trevlig Zumbatimme och sedan body attack. Så nu är jag ganska död i mina muskler..=))) but it's verrrii naajs jees. OCH PÅ ONSDAG mina gubbar och tanter så flyger jag iväg till Schweiz =))))) ♥♥♥
flygplan<3 bild från vintern
och dagens droglåtKLICKA!!! den har varit på repeat många fler gånger än jag kommer ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela