simbatesba

en masks memoarer

ironheart

Publicerad 2011-10-04 18:54:17 i Simbatesba,

Hej alla! tyskan igår gick helt okej tycker jag, eller de hoppas ja ivarjefall. efter skolan var jag hos sötnos och nörda mig och fixade med mitt religionsföredrag som jag sedan hadde idag i morse, och sedan var jag på en mega nice zumbatimme. ja har helt glömt hu kivoga dom e =)) och idag var det som sagt föredrag på morgonen, om terrorism som etiskt problem, och efter det spelade vi finalmatcherna för skolans fotbollsturnering i tölö. det gick helt fint och vi fick brons! jag var målvakt men de gick helt bra faktist att vara det, fast min vrickade eller stukade vrist känns värre än nånsin. thanks futis.. efter det åt jag middag hemma hos sötnos, pasta pesto aj aj kolhydrater, och nu har jag läst på HK provet som jag har imorgon och strax skall jag med Stina till ec. ha de bra alla sniglar där ute! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela