simbatesba

en masks memoarer

..hej

Publicerad 2011-10-03 09:26:10 i Simbatesba,

whats uuup stalkers. jag är relativt trött idag, eller okej jag sov kanske runt åtta timmar. men vad fan, jag var på body combat igår och när jag kom hem var jag så slut att ja nästan somna i duschen och när sötnos kom på besök så halvsov jag redan nästan. MEN, när jag påriktit skulle gå o sova typ lite efter elva fick jag påriktit int sömn förrän ungefär tvåtiden. min skalle var hu pigg som helst, altså vafaaaan.. o min kropp va helt söndig efter träningen så jag borde nog ha behövt ordentligt me sömn. fast ja kunde nog sova i morse för jag börjar först halv ett men jag borde ännu stressläsa på tyskaprovet. nåja det går nu som det går. hejsvej :)
gammal bild

Kommentarer

Postat av: Stalker No.1

Publicerad 2011-10-20 16:26:12

E dedär en gammal bild? :O Ja tänkte att ja ha tog den igår hos mig :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela