simbatesba

en masks memoarer

FRIDAY IM IN LOVE

Publicerad 2011-10-21 19:10:55 i Simbatesba,

förlåt att jag är lite trög med mina schweizbilder!!! det är lite tekniska problem så att säga.. =))
annors, det e mega nice att det är fredag och jag får sova.. igår var jag och tränade med fina stina, det var mega trevlit att se henne igen o gossipera och sånt. idag kände jag igen mig ganska sjuk (har varit sjuk hela veckan) så det blev ingen träning för idag. har slöat med pirkka och kollat på big bang theory, lätt roligaste tv-serien, och just åt jag en fantastisk pastamiddag med både pasta och parmesanost direkt från milano och mammas köttsås♥
nu skall jag och älskling på heliga godisuppköp (älskar fredagar.) och sen blir det film och mera mys. ciaooooo =)

Kommentarer

Postat av: :)

Publicerad 2011-10-22 20:11:25

har din syster nån blogg?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela