simbatesba

en masks memoarer

across the stars

Publicerad 2011-10-24 21:54:50 i Simbatesba,

Hej alla små sniglar! idag har jag kört bil för första gången, och det var awesome! fick världens endorfinkick =D vs var nice, på lördagen firade vi fina Jenny hos Julia (GRATTIS ÄNNU JENNY O TACK JULIA!!) och på söndagen umgicks jag med min sötnos och hans färldrar i stan. Lagom chill darrasöndag altså (kan inte ljuga om att det blev en hel del på lördan....hhehe). Skolan idag var skolig, hade en trevlig håltimme med snulia och efter skola+bilskola tittade jag in hos sötnos och efter det blev det middag och träning! damn jag har saknat min body attack. Och Siina med =) och på tal om inget, mina Shweizbilder har infunnit sig! det kommer mera en annan dag dock :)! men enjoy och nati!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela