simbatesba

en masks memoarer

5.Tell us your three favorite colors.

Publicerad 2011-10-10 16:04:35 i 30 day challenge autumn 2011,

blått i de flesta tänkbara nyanser (ljus, mörk, turkos, marin, preussisk, petroleum och vad de nu sen heter resten). blått är min favoritfärg att klä mig i och blåa pojkögon är något av det finaste jag vet. ibland när jag lyssnar på musik föreställer jag mig den i olika färger eller mönster, och när jag minns en låt kan den ha en speciell färg, och ''blåa'' låtarna är ofta mina favoritlåtar.
olika nyanser av rött eller violett, jag älskar att måla domhär färgerna men jag klär mig inte i dem särskilt ofta. solnedgångar är finast i dessa färger.
sedan är svart och vitt mina favoritfärger (+blått) de färger jag klär mig mest i, men de är inte så färggranna. senapsgul är den fulaste jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela