simbatesba

en masks memoarer

1year2months

Publicerad 2011-10-31 21:54:21 i Simbatesba,

Hej hej alla där ute! jag bloggar trögare än en snigel ja ja ja ja vet. senaste veckan var chill, inte mycket i skolan (vad jag minns?), lagom med träning och några godisdagar och en del ont i magen (den delen av månaden, därav godiset med) och en trevlig grad mys med min sötnos. idag höll jag en länge fruktad finskapresentation, o de gick helt okej faktist! sedan blev det kaffe som belöning hos min lilla snigelvalp (NESPRESSO<3) och sedan blev det träning på esport. spinning + body attack, feels good och kändes behövlig efter en helg av frosseri. okej kanske inte frosseri, men pastaintaget var högt.
Hela veckoslutet var ja mega stressad för min presentation + ett ordförhör som jag borde ha haft idag men som till all min lycka blev flyttat till torsdagen, phew.. men på fredagen blir det prov igen. skolan kommer döda mig sakta men säkert, i promise. anyways så ska ja gå o läsa på gegga nu, nati hejdå =))
(ps, rubriken säger va de e fö dag imoron =))))))<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela