simbatesba

en masks memoarer

provvecka.

Publicerad 2011-11-24 19:15:51 i pics by me,

=blä, e mega flunssi o har ont i magen, och jag anser att detta är väldigt omysigt. tyskaprovet imoron kommer väl att skita sej oxå på sätt eller annat antar jag. men annors är läget toppen =))) jag har förövrigt haft karkkilakko hela dan idag och jag lever ännu. igår köpte jag en hel påse m&ms och begick godissjälvmord på det viset, och jag tänker inte göra det igen. ha det bra gott folk!

hittade annors lite gamla bilder, eller inte så gamla men från nian typ, lite annorlunda såg ja nog ut då! långthååår
o en från åttan, hehheeheh pusi stina ^^

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2011-11-24 22:28:01

haha NEEEEJ:DDDD vi måste nog få tag på de gammla bilderna från er gammla dator då vi var EMON och ni bodde där vid mattliden..det måste ha varit.. intresssant?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela