simbatesba

en masks memoarer

canyoufeelit

Publicerad 2011-11-05 16:39:42 i Simbatesba,

Hejhejhej! i ett nötskal vad jag gjort de senaste dagarna: färgat o klippt håret, överlevt skolveckan, skrivit ett prov, tränat och varit trött på skolan. sku int minda lite partying som omväxling....... men igår hade jag ändå en mysig kväll med min sötnos med middag på vapiano (tror jag fick matförgiftning, wtf? eller allergiattack, tror int ja äter där så mycket mer) och sedan kollade vi på transformers 3 hos honom. sendan sov jag som en liten valp.
Min lugna lördag har bestått av att jag har bakat cookies och krattat (av allt intressant man kan göra) och snart blir det väl en lenkki p.g.a all deg. borde göra hissprojekt, men orkar int. ciao =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela