simbatesba

en masks memoarer

sista provet skrivet!

Publicerad 2011-05-30 21:20:32 i Simbatesba,

Idag skrev jag mitt sista prov för i år, finska var det, samt sista uppsatsen. Skööönt att vara klart med det ^^ efter det stack jag med min mongolhövding julia till stan och jag fick med mig hem en skojig klänning till skolavslutningen, marinblå med vita prickar) och en marinblå kavaj. Julle shoppade massor smått och gott och jag blev nästan avundssjuk. Vi träffade oxå pappa som bjöd på sushi lunch, mega mega gott =)=) efter detta for jag hem och sedan direkt till esport på en tuff zumbatimme och body combat efter det, och när jag kom hem igen var jag ganska slaktad..men nu är jag renskrubbad och fin. Ganska effektiv dag, och jag älskar att jag inte har prov mera att läsa på!=) nu tänkte jag läsa harry potter. godnatt!
keine bild pga. trögt nätverk

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela