simbatesba

en masks memoarer

Hurts - Sunday (Glam as you radio mix)

Publicerad 2011-05-29 17:18:49 i Simbatesba,

hejsan alla =))) idag har jag äntligen fått sovmorgonen jag har varit i fatalt stort behov av, och sedan i lugn och ro har jag fått läst på finskaprovet som är i morgon. Igår var helt trevlig dag, var på dagen och joggade med sweetheart (jag dog, han är 100000x snabbare och starkare än mig), sedan var jag i stan på en smoothie med stina och gossiperade och efter det hem o äta o på kvällen fotboll hos sweetheart, var för trött för att maska ut mig.
Sweetheart var just här och snart skall vi ses igen, ut och springa blir det igen. ha det bra alla=)
gårdagens sofistikerade look, nu blus från h&m från fredagen
cpx2

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela