simbatesba

en masks memoarer

tidsfördriv

Publicerad 2011-06-26 20:00:42 i fina saker,

stulen från ettaaaa
Senaste
Smset du fick: sötnos och jag som planerar att gå till stranden..bara han skulle äta klart.
Samtalet du ringde: till sötnos, igår
Saken du gjorde: packade
Tidningen du läste: cosmoooo!
Programmet du såg: hmmm...skins, förra veckan=)
Tanken du hade: ääät klaart

Senaste personen
du kysste: gissa=)
som smsade dig: sötnos (låter som om ja int sku ha någo annat liv än honom...)
som ringde dig: snigel(julia)
du slog: datorn, okej kanske int en person dock
du kände hat för: en geting som IDAG PROMENERADE PÅ MIN ARM (ja kom inte på en person)
du kände kärlek för: aaalla fina=)
du tänkte på: etta för hon skypeade
du verkligen saknade: hmmmm

Berätta
Något du ångrar: jag jag måste äta upp hela parmesanosten (ont i magen)
Något du saknar: thailanddd
En tid du vill spola tillbaka till: är jag tråkig om jag säger att jag är nöjd med nuet?=)
En tid du helst vill glömma: oh yes...det finns verkligen en (eller flera) sådana tider, de flesta kring 9an
Något som får dig glad: vänner och sötnos, sol glass simma resa måla springa snäckor hav flyga hundar LABRADORER fina kläder skor sushi spagetti..o blåa pojkögon
Något som får dig ledsen: folk som vill andra illa, krig, allergier, sjukdom, 
Vad du gör just nu? : nu skall jag äntligen fara till stranden, hejdå!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela