simbatesba

en masks memoarer

pluginbabyyy

Publicerad 2011-06-07 16:56:34 i Simbatesba,

hejsan!
ni måste ha saknat mig fatalt. det har hänt nånting nästan hela tiden så jag har int orkat skriva om allt..men skolavslutning, miljarder utechill me massor fina människor, festaaaah, grilla, mattnatt, upptäckadet av nya talanger, solning, för lite sömn...listan kan göras lång. just nu är jag ivarjefall hemma efter andra jobbdagen, och det är helt intressant att jobba måste jag säga. gör småjobb på evli bank, reiktigt trevligt! det lär väl mitt bannkonto tycka med, får jag hoppas. jag är helt slut, har tidigare mornar än på flera veckor så det tar bort sommarlovskänslan litegrann, men det är varmt och skööööönt.
misssss youuuuuuuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela