simbatesba

en masks memoarer

mielihyvää

Publicerad 2011-06-29 17:38:24 i Simbatesba,

hejsvej! midsommaren var helt fantastiskt hos snulia, hon hade fixat helt underbar mat och plus det mycket trevligt att dricka, och sälskapet var det bästa. slutade efter en lagom mängd tequila och gt'n i en fatboy. mysigt, jaaaa. veckoslutet där efter tog jag det lugnt ensam hemma och med sweetheart, och på måndag tog jag bussen ut hit till lande..och här är jag nu. men familj, farföräldrar samt en kusin. som tur har vädret varit fantastiskt, så vi har solat och simmat, och tränat en aning. och sovit och läst. sånt. och ätit. på fredag sticker jag till hangö för lite regatta och juliachill. naaaajs, ha det bra gott folk, miss you all =) dej me etta.
var just o simma, därav mitt dränkta hår

Kommentarer

Postat av: ettatvaatrea

Publicerad 2011-06-30 17:15:42

<3 <3 <3 <3 <3 <3 kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela