simbatesba

en masks memoarer

californiakingsbed

Publicerad 2011-06-12 14:53:49 i Simbatesba,

Hejsan svejsan allihopaaaa! överlvede första jobbveckan, woohooo. på torsdagen firade vi toni 17 på hans terass med dj bonkken och poolsimning och grillmat. naaajs. =) har varit ensam hemma här nu på veckoslutet, resten av familjen har varit på landet och det har varit ganska skönt att vila efter mina tidiga väckningar (06.45) och sweetheart har varit här, och igår såg vi hangover 2 som var ganska awesome=D tyvärr känner jag mig lite flunssig så jag tänker inte gå och träna, faaaaaan fast jag borde.......jag har ätit som ett svin. nästan. bläää. jaja, jag måst orka fortsätta leva som vanligt nu. bara jag blir frisk =) (ingen bild tack till snigellångsamma blogg.se)
♥/te

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela