simbatesba

en masks memoarer

up!

Publicerad 2011-07-26 19:46:54 i Simbatesba,

Hejsan =) ja tror att jag äntligen håller på att friskna till, hoppas det ivarjefall för jag har varit rätt pigg idag :) idag for min älskling till Schweiz, så på förmiddagen sade vi hejdå o ja vet att ja kommer sakna honom massor men that's life, han kommer ha rolit=) imorgon åker han till Kos och det är jag bara pyttelite avundssjuk på...hum=)) och etta stack till thailand, ha så skojigt där gumman (om du läser detta=)). Resten av dagen har jag tråkat hemma med sara (lillasyster) och vi var nu på kvällen och hyrde filmen Up! som jag varmt rekommenderar, den är väldigt skojig^^ imorgon blir det mera film med syrran:)
snigelkottar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela