simbatesba

en masks memoarer

sommarenekort

Publicerad 2011-07-20 17:43:41 i Simbatesba,

hejsvej =) säger bara kort vad jag har sysslat med på sistone:

=) sweetheart kom hit till lande och det var väldigt mysigt,
=) efter några dar här på lande utan sweetheart for jag till stan igen och såg etta,
=) efter det blev det av till björneborg för att bo några dagar hos sweethearts familj som lånade hans mormors hus,
=) vi var även då på pori jazz och var på elton johns konsert!! naaajs!
=) sen som 10måns date var jag o sweetheart på Harry Potter 7 part 2 på måndagen!!!!!!
:c och nu är jag på lande och snart far han till grekland, o jag ser inte honom på över två veckor..
=) men jag lär överleva, och så såg jag julia o jenny igen vilket var väldigt trevligt!
O.o och på måndagen var jag på zumba och sedan gjorde jag muskelträning och igår var jag på något kallat body atack, men tydligen var det ingen bra idé för jag är nu ganska sjuk och har så ont i musklerna att jag inte kan röra mig..hmm. så nu skall jag vila ut mig här på lande. ha det bra alla:)
nu middag. ja skriver mera nångång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela