simbatesba

en masks memoarer

hangö och annat

Publicerad 2011-07-05 17:37:35 i Simbatesba,

hej!!!! jag har haft världens kivogaste veckoslut i hangö med regatta och dagen-efter chill hos julia, det var jätte naaaajs! mycket skoj att se allt folk och och vara med om allt från galna taxiresor, ett glas vin för mycket på restaurang, långa fina nattdiskussioner, komma hem efter soluppgång och simma + sola på stekheta klippor,jule är best. när jag väl kom tillbaka från hangö har jag mest chillat med axel o pontus, en kusin o hans skojiga vän, och dom introducerade skins för mig och jag är redan helt fast. skins är bäst =)))) nu är jag hemma i jeda över en natt, och sedan kommer sweetheart ut till lande med oss=) verii naajs=)

här kommer några ganska beskrivande bilder från helgen, tyvärr telefonkamera-kvalité
hejsvej, ha det bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela