simbatesba

en masks memoarer

save tonight

Publicerad 2011-01-15 18:43:30 i Simbatesba,

jag vill ha vår, med sol torr asfalt och flera plusgrader, ju mera desto bättre. sedan vill jag inte vara i skolan, samtidigt som jag tycker att den är hur rolig som helst. jag vill äta choklad men jag vill inte vara ohälsosam. men choklad i hälsosam mängd är ju inget roligt. jag har börjar dansa zumba litegrann då och då, mycket skoj! men usch vad tråkigt det är att göra läxor o läsa på prov. snart fyller jag sjutton, vilket i princip är ganska roligt men totalt onödigt, men sedan krymper antalet dagar tills jag fyller arton ju oxå, vilket jag definitivt väntar på. sedan är jag kär, pirkka är bäst i världen. tesba glaaaad. snart skall vi på leffa. med lite tur skall vi på sportlovet tillsammans på resa oxå (hoppashoppashoppas). idag har jag tillbringat lång stund med att plocka ögonbryn.
tuff(?)
vad-söt-jag-är

Kommentarer

Postat av: Etta

Publicerad 2011-01-18 21:25:00

DU FYLLER SJUTTON SNART OU EM GEE GISSA VEM SOM HAR SIN SIXTEEN SUMMER KVAR?? MEN ÄNDÅÅ SJUTTON OMMMGGGG

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela